Acestea sunt „rich snippets” si au un impact imens asupra clasamentului unui site.
Exista tipuri de rich snippets pentru autori, informatii de afaceri, evenimente, albume muzicale, persoane, produse, retete, recenzii si videoclipuri.
Rich snippets sunt biti codati in HTML, care spun motoarelor de cautare ce ar trebui sa poata intelege utilizatorii in legatura cu site-ul dvs., inainte de a face click si de al vizita.
Cand utilizatorii vad rezultate in Google cu imagini, este mai probabil sa dea click si sa ii converteasca in clienti.
Pentru a instala rich snippets, urmati aceste instructiuni:
- Intrati in codul HTML al fiecarei pagini pe care doriti sa aveti rich snippets
- Adaugati microdatele pentru rich snippet-ul dorit. Cititi acest ghid de la HubSpot pentru a afla cum sa obtineti codul corespunzator. Apoi publicati modificarile.
- Testati pentru a va asigura ca functioneaza aici: https://search.google.com/structured-data/testing-tool/u/0/
H: Integrarea social media
Un site de comert electronic nu ar fi complet fara social media! Semnalele mass-media sociale (cresterea comunitatii, angajarea cu clientii si partajarea continutului) influenteaza optimizarea SEO.
Avand o multime de semnale sociale, ii transmitem lui Google ca oamenii apreciaza site-ul si marca dvs.
Puteti incepe sa va dezvoltati semnalele sociale rapid prin adaugarea de butoane sociale pe paginile de produs, pe postarile de blog si pe pagina principala.
Potrivit lui Jayson DeMers de la Forbes, „O prezenta sociala de marca poate ajuta la construirea unor discutii care sa va aduca clienti, mentiuni si link-uri”.
Poate ca cel mai bun canal media social pe care trebuie sa-l configurati este Google+. Forbes spune: „Google a fost explicit ca semnalele sociale joaca un rol in algoritmul sau. Twitter si Facebook conteaza, dar multe dintre rezultatele cautarii din ambele retele sunt restranse. Prin urmare, reteaua care poarta cea mai mare greutate este Google+. ”
Partea 4: Teste suplimentare
Dupa ce ati lucrat la SEO on-page (inclusiv la utilizabilitate), este important sa puneti in aplicare o strategie de testare si optimizare.
Ar trebui sa:
- Utilizati analytics pentru a vedea ce cuvinte cheie se convertesc cel mai mult
- Utilizati campanii PPC pentru a gasi cuvintele cheie de conversie de mare valoare pe care ar trebui sa le adaugati la strategia dvs. SEO
- Testati meta-titluri si descrierile pentru a creste numarul de clicuri
- Testarea continutului paginilor A / B pentru a mari conversiile de pe traficul web
O strategie puternica de testare va ajuta rezultatele dvs. sa continue si sa se imbunatateasca.
Partea 5: Adaugarea continutului pe blog
Dupa cum s-a mentionat in Partea 1: Cercetarea cuvintelor cheie este esentiala pentru orice strategie de optimizare SEO. Din moment ce fiecare pagina a site-ului dvs. ar trebui optimizata pentru un singur cuvant cheie, vor exista o multime de cuvinte cheie importante care nu vor face parte din paginile site-ului dvs.
Modalitatea de a clasifica aceste cuvinte cheie este printr-un blog. Cu un blog, puteti optimiza fiecare post pentru un cuvant cheie pe care nu il vizati cu paginile principale ale site-ului dvs.
Ca si in cazul paginilor site-ului, postarile de pe blog trebuie sa fie de inalta calitate si usor de citit. Ar trebui sa angajati un scriitor cu experienta profesionala, care nu numai ca intelege industria dvs., ci si are cunostinte de baza despre optimizare SEO.
Daca mesajele dvs. sunt pline de cuvinte cheie sau de calitate scazuta, clientii dvs. nu le vor citi si cu siguranta nu le vor share-ui. De asemenea, dupa cum stiti, Google va va penaliza pentru keyword stuffing, si nu veti castiga niciun punct din semnalele sociale.
Cand creati continut pe blog, luati in considerare ambalarea diferitelor postari pe aceeasi tema intr-o carte electronica descarcabila sau un ghid.
Kyle Lacy, Senior Manager Marketing si Cercetare a continutului pentru ExactTarget spune: „Continutul unei carti electronice poate fi publicat cu usurinta in intregime sau sub forma de continut teaser pentru a conduce mai multa interactiune, descarcari si interes general in eBook. Practic, atunci cand vine vorba de marketingul de continut, obiectivul dvs. nu ar trebui sa fie generarea unei tone de continut, ci mai degraba sa utilizati continutul pe care il creati in mod eficient. ”
De exemplu, daca detineti un magazin online care vinde bijuterii, puteti scrie o serie de postari despre cum sa selectati diamantul perfect pentru un inel de logodna, cum sa finantati costul unui inel si chiar sa includeti creativitatea, sfaturi romantice pentru o propunere memorabila. Apoi, puteti impacheta aceste posturi impreuna intr-o carte electronica descarcabila sau un ghid.
Cartea electronica sau ghidul ar putea fi descarcate dupa ce cumparatorii au introdus adresa lor de e-mail intr-un formular sau landing page.
Mai tarziu, le puteti trimite o serie de e-mailuri de vanzari si de marketing, prin care potentialul cumparator sa achizitioneze inelul de logodna din magazin.
In timp ce realizati acest tip de content marketing si de campanie prin e-mail, amintiti-va ca atunci cand scrieti orice continut web, intotdeauna trebuie sa va ganditi la calitatea acestuia!
Partea 6: Link Building
Similar cu continutul, veti dori sa va concentrati asupra castigarii de link-uri inbound de calitate, atunci cand vine vorba de link building.
Trebuie sa stiti din start ca o cantitate mare de link-uri care vin din spre site-uri de calitate indoielnica, va va face mai mult rau decat bine.
De obicei, site-urile cu DA si PA mici, sunt site-uri de calitate indoielnica. (Retineti: puteti utiliza bara de instrumente Moz pentru a vedea rapid nivelul autoritatii din orice domeniu, asa cum am discutat mai devreme!)
De obicei, va puteti da seama cand un site este de calitate scazuta, doar daca il priviti. Site-urile slabe au tendinta de a fi pline de anunturi si continut necorespunzator.
Vorbind despre acestea, content farms (site-uri care accepta guest posts de la oricine despre orice) va vor oferi, de obicei, un link de calitate scazuta. Google nu apreciaza content farms, asa ca stati departe de ele, daca puteti!
In schimb, concentrati-va pe castigarea link-urilor de la site-uri cu adevarat bune, cu autoritate inalta, oferindu-le ceva de valoare in schimbul unui link.
Puteti face acest lucru prin oferirea unui guest post de inalta calitate, oferind o cotatie pentru o poveste, realizarea unui studiu de cercetare, si asa mai departe.
Iata cateva tipuri de link-uri care se potrivesc cel mai bine pentru site-urile de comert electronic:
- Recenzii despre produse
- Presa online (Puteti trimite email unui reporter, pentru un pont legat de brand-ul sau site-ul dvs.)
- Continut minunat. Continutul de calitate atrage intotdeauna link-uri de calitate
- Broken link building (aflati cum cu QuickSprout)
O nota rapida despre Broken link building: in timp ce este un mijloc eficient de generare de inbound links, acesta ar trebui sa aiba o proritate scazuta in lista prioritatilor.
Broken link building nu trebuie sa fie prioritatea numarul 1 intr-un proiect de optimizare SEO. Un audit SEO ar descoperi nevoile, si de acolo va fi elaborata o lista de actiuni cu prioritate. Problemele legate de arhitectura informatiilor primesc de obicei prioritate, si apoi se face curatarea oricaror probleme care afecteaza autoritatea site-ului si increderea in ochii motoarelor de cautare. Odata ce optimizarea SEO on-page si strategia de continut sunt solide, atunci broken link building pot fi considerate ca facand parte din eforturile din afara site-ului (link building).
Pe masura ce treceti prin lista de mai sus a sarcinilor de link building, retineti ca, atunci cand vine vorba de link building, nu ar trebui sa:
- Folositi acelasi anchor text in mod repetat – optati pentru varietate
- Linkati in mod repetat catre aceeasi pagina – linkati catre pagina cea mai relevanta
- Obtineti link-uri de la site-uri cu autoritate redusa
Desigur, nu veti avea intotdeauna posibilitatea de a controla anchor text sau care pagina este linkata, dar asta este bine. Acest lucru va duce, probabil, la o varietate naturala, ceea ce da bine in ochii celor de la google.
Daca aveti o relatie stransa cu proprietarul site-ului, puteti sa solicitati un anchor text specific, dar in caz contrar trebuie doar sa fiti multumit cu ce vi se ofera. Este mai bine sa stabiliti relatii pozitive cu site-urile de autoritate inalta, decat sa va certati pentru un singur link, care sigur nu va afecta SEO.
Partea 7: Sfaturi pentru afaceri locale
Aveti o afacere locala? Daca aveti o afacere cu caramida, veti dori sa va asigurati ca aveti numele, adresa si numarul de telefon pentru toate locatiile afisate pe site-ul dvs. Trebuie sa utilizati aceeasi formatare NAP pe toate site-urile Web.
Toate acestea sunt foarte importante, deoarece Google imbina rangurile de cautare locale si cele organice. Potrivit dr. Pete de la Moz, exista o „oportunitate pentru site-urile care ar putea fi slabe in ceea ce priveste factorii de clasificare organica” sa fie, totusi, „optimizati decent pentru local”.
El afirma, de asemenea, ca „exista posibilitatea ca unele rezultate organice de rang inferior sa fie promovate peste celelalte rezultate organice, prin imbunatatirea factorilor locali de clasificare”.
Partea 8: Cele mai bune instrumente SEO
Indiferent daca sunteti parte dintr-o echipa de Optimizare SEO sau un strateg solo, exista o multime de instrumente SEO pe piata pentru a va ajuta sa va optimizati clasamentul in google. Si va voi spune despre instrumentele noastre preferate, pe care le si folosim:
- SEOmoz Keyword Tool
- Open Site Explorer
- Screaming Frog
- Google AdWords Keyword Tool
- Authority Labs for Monitoring
- Mergewords
- Buzzstream
- SEMrush
Folosind o combinatie a acestor instrumente va va ajuta sa va eficientizati procesul de SEO, si puteti gasi datele necesare pentru a va ajuta sa luati decizii inteligente care sa conduca la o mai buna clasificare. Munca adevarata tine in continuare de dvs.
Duceti totul la bun sfarsit!
Exista multe motive pentru care ar trebui sa va optimizati site-ul pentru motoarele de cautare, dar cel mai important este sa va cresteti vanzarile.
Cand Optimizarea SEO este facuta bine, veti vedea o crestere a traficului de calitate, ceea ce va duce la mai multe conversii si revenirea vizitatorilor.
Inainte de a incepe, intelegeti acest lucru: SEO nu se face o singura data. Google si celelalte motoare de cautare importante isi actualizeaza in mod constant algoritmii pentru a aduce cele mai bune rezultate celor care cauta. Din aceasta cauza, va trebui sa faceti mereu actualizari si sa va adaptati strategia in consecinta.
Nu exista nicio indoiala ca SEO necesita o multime de timp si dedicare, dar beneficiile vor aparea, si sper ca acest ghid va va ajuta sa stabiliti strategia de optimizare SEO care va stimula vanzarile de pe magazinul dvs. online!
Va asteptam la discutii deschise in partea de mai jos unde veti gasi formularul de comentarii.
Pentru campanii SEO, ne puteti contacta la 0767056215 sau la contact@seopack.ro, sau pe formularul de contact de aici