Dupa cat timp se vad rezultate in urma strategiei SEO

Cu aceasta intrebare incep majoritatea clientilor nostri atunci cand vor sa inceapa o campanie SEO.

Ei bine, raspunsul scurt este ca poate dura intre 4 si 12 luni pentru a vedea imbunatatiri notabile. Dar raspunsul real este putin mai nuantat si depinde de o varietate de factori care se leaga de strategia dvs. generala de SEO, la care se va raspunde in acest blog.

Adevarul este ca SEO nu este la fel de rapid ca si ads-urile platite. Desi necesita timp, eforturile SEO pot produce rezultate de lunga durata.

Asadar, haideti sa defalcam factorii care determina succesul SEO pentru a ne da seama de cat timp avem nevoie pentru a vedea imbunatatiri.

Ce este succesul SEO?

Dupa cum stiti, succesul SEO este principalul dvs. obiectiv. Dar cum stiti ca ati obtinut succesul? Cum il masurati?

Succesul SEO depinde de obiectivele si KPI-urile (Key Performance Indicator) dumneavoastra. In timp ce obiectivul dvs. este de a creste randamentul investitiei intr-un anumit interval de timp, KPI-urile dvs. in SEO pot fi cresterea traficului organic catre site-ul dvs., cresterea vizibilitatii online, obtinerea unor pozitii de top in motoarele de cautare si multe altele. Asadar, daca atingeti aceste repere cu eforturile dvs. de SEO, puteti considera misiunea indeplinita.

De ce succesul SEO nu este imediat

Optimizarea pentru motoarele de cautare este un spatiu dinamic. SEO a avut nevoie de timp pentru a se rafina si a se transforma in ceea ce este astazi.

De fapt, a existat o vreme cand tot ceea ce conta erau cuvintele cheie care puteau genera mai mult trafic pe site. In plus, puteam construi oricate backlink-uri doream fara sa afectam site-ul.

Cum procesul era simplu, oamenii au inceput sa pacaleasca motoarele de cautare prin folosirea unui numar mare de cuvinte cheie si construirea de backlink-uri in masa, fara sa se preocupe de calitatea link-ului. Cu alte cuvinte, au pacalit motoarele de cautare cu tactici ieftine pentru a-si aduce site-urile in primele locuri in SERPs.

Acest lucru, la randul sau, i-a determinat pe gigantii motoarelor de cautare, cum ar fi Google, sa lanseze din cand in cand actualizari avansate ale algoritmilor care sustin o experienta imbunatatita pentru utilizatori.

Avand in vedere acest scenariu, SEO este condus astazi de cautarea in limbaj natural care implica interogari ale utilizatorilor constand in unul sau doua cuvinte cheie.

In plus, paginile cu linkuri relevante si de inalta calitate sunt ridicate in top, in timp ce omologii lor spam sunt penalizati de motoarele de cautare. La urma urmei, o penalizare a motoarelor de cautare poate scadea in scurt timp clasamentul site-urilor corespunzatoare.

Asadar, SEO nu mai este mecanic, deoarece acum se bazeaza in mare masura pe schimbarea cautarilor utilizatorilor, cu un accent major pe satisfacerea intentiei acestora.

Trebuie sa veniti cu strategii inovatoare si sa le executati treptat pentru a satisface parametrii in schimbare pentru a va atinge obiectivele si KPI-urile.

Tocmai de aceea NU puteti obtine succesul SEO peste noapte.

Silozuri de succes SEO

Acum ca stiti ce inseamna mai exact succesul SEO, haideti sa decodificam cele trei silozuri care determina cat timp dureaza SEO.

SEO tehnic

Stiati ca o eroare tehnica, indiferent de forma ei, poate indeparta atat utilizatorii, cat si robotii motoarelor de cautare de site-ul dvs.?

Da, acesta este motivul pentru care trebuie sa efectuati un audit tehnic si sa remediati cat mai repede erorile. SEO tehnic include verificarea urmatoarelor componente si nu numai.

  • Viteza paginii
  • Continutul duplicat
  • Canonicalizarea
  • Date structurate
  • Sitemap-uri XML
  • Hreflang

Continut

Continutul este unul dintre principalii factori de clasificare in motoarele de cautare. Google acorda prioritate celor mai bune rezultate de cautare pentru o interogare a unui utilizator, mai presus de orice altceva.

Crearea unui continut de calitate slaba inseamna ca dureaza mai mult timp pentru a vedea rezultatele SEO asteptate. In cel mai rau caz, este posibil sa nu se intample nimic.

Trebuie sa va asigurati ca aveti continut de inalta calitate care sa corespunda intentiei utilizatorului si sa adreseze interogarile de cautare in consecinta.

Pentru a face acest lucru, puteti citi continutul relevant care are performante bune, sa va dati seama ce face diferenta si sa veniti cu o versiune mai buna.

Cand vine vorba de publicarea de continut nou pe site-ul dvs., asigurati-va ca respectati un program consecvent din doua motive.

In primul rand, acest lucru ii arata motorului de cautare Google ca adaugati continut nou pe site-ul dvs. in mod regulat. Doi, aceasta determina mai multi vizitatori sa revina frecvent pe site-ul dvs., ceea ce denota o experienta de utilizare excelenta.

Backlinks

Crearea de backlink-uri inseamna imbunatatirea credibilitatii site-ului dumneavoastra. Da, backlink-urile ii spun lui Google ca site-ul dvs. este o sursa de informatii de incredere.

Cu toate acestea, asa cum am spus mai devreme, practicile de creare de linkuri spammy pentru clasari inalte nu mai functioneaza. In cele din urma, calitatea linkurilor este tot ceea ce conteaza.

Avand in vedere scenariul, obtinerea unui numar mai mic de backlink-uri de inalta calitate de la site-uri relevante va produce un impact SEO mai mare.

Cu alte cuvinte, o viteza relativ stabila a legaturilor (viteza cu care castigati linkuri) este ceea ce este sanatos pentru site-ul dvs..

Daca respectati orientarile Google, acest lucru se va intampla in mod natural.

Factorii care determina intervalul de timp pentru rezultatele SEO

Perioada de timp pentru a vedea rezultatele SEO depinde, de obicei, de urmatorii factori.

Istoricul site-ului

Istoricul site-ului dvs. influenteaza cu siguranta timpul necesar pentru a vedea rezultatele SEO.

De exemplu, ar trebui sa dureze mai mult timp pentru un site nou decat pentru unul deja stabilit. Acest lucru se datoreaza faptului ca un site existent ar putea sa fi construit o autoritate de domeniu si cel putin cateva backlink-uri.

Pe de alta parte, pentru un site nou, trebuie sa faceti totul de la zero si asta face o mare diferenta in SEO.

Cu toate acestea, nu inseamna intotdeauna ca un site stabilit poate avea succes rapid in SEO, deoarece depinde de diversi factori, cum ar fi penalizarile motoarelor de cautare, actualizarile algoritmului si multe altele.

Concurenta

Concurenta din industria sau afacerea dvs. este un aspect pe care nu il puteti ignora atunci cand va optimizati site-ul pentru motoarele de cautare.

Cu cat concurenta este mai mare, cu atat aveti nevoie de mai mult timp pentru a va duce site-ul in topul SERPs.

Trebuie sa identificati intensitatea concurentei pentru a clasifica paginile, sa va canalizati eforturile SEO si sa gasiti modalitati mai inovatoare pentru a obtine performante mai bune decat ceilalti jucatori din industrie.

Tintirea cuvintelor cheie

Cuvintele cheie sunt atuul dumneavoastra pentru a va pozitiona pentru cautarile relevante ale utilizatorilor online. Asadar, trebuie sa identificati corect cuvintele cheie pe baza volumului de cautare a cuvintelor cheie, a lungimii, a popularitatii si a intentiei utilizatorului.

O directionare necorespunzatoare a cuvintelor cheie va poate costa toate eforturile dedicate, producand in acelasi timp un impact SEO negativ.

Utilizati instrumente de cercetare a cuvintelor cheie, cum ar fi Google Trends si Google Keywords pentru o cercetare eficienta a cuvintelor cheie.

Atunci cand inserati cuvinte-cheie relevante in continutul dvs., asigurati-va ca acestea nu sunt irelevante, ci se incadreaza in fluxul natural al continutului.

Structura si designul site-ului

Designul site-ului dvs. si structura URL joaca, de asemenea, un rol crucial in optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare precum Google.

De exemplu, daca un utilizator considera ca este complicat sa navigheze intre diferitele pagini de destinatie ale site-ului dvs. sau daca intalneste o fundatura care afiseaza o eroare 404 din cauza unui link rupt, cu siguranta site-ul dvs. nu este usor de utilizat.

Iar Google nu este incantat de paginile care nu sustin o experienta de utilizare fara probleme.

Asadar, optimizarea acestor componente ale site-ului dvs. este obligatorie, mai ales daca doriti sa va stimulati progresul SEO.

De asemenea, efectuati un test mobile-friendly pentru a va asigura ca nu pierdeti vizitatorii care va acceseaza site-ul dintr-un browser mobil.

Buget

Bugetul pe care il aveti in vedere este un alt factor care decide cat timp dureaza ca SEO sa arate rezultate pentru dumneavoastra.

Atunci cand construiti o strategie SEO pentru site-ul vdvs., trebuie sa va intrebati daca aveti un buget predefinit pe care sa il respectati pentru a va executa planul in mod corespunzator.

Din acest punct de vedere, un buget convenabil poate fi una dintre fortele motrice din spatele cresterii SEO.

Profil de backlink

Construirea de link-uri este unul dintre principalii factori de clasificare in motoarele de cautare.

Google considera ca backlink-urile sunt voturi de incredere pentru a evalua si clasifica site-urile. Cu cat sunt mai relevante si mai puternice backlink-urile dvs., cu atat mai mari sunt sansele de a fi mai bine clasat.

Castigati backlink-uri de inalta calitate de la site-uri cu autoritate in nisa dvs. pentru a va consolida profilul de backlink.

Unii comercianti opteaza pentru backlink-uri platite pentru a accelera procesul. Cu toate acestea, aceasta tactica se poate intoarce impotriva dvs. daca motorul de cautare afla ca ati castigat un numar semnificativ de backlink-uri intr-o perioada scurta de timp.

Cu furnizorii de servicii de link building, puteti fi siguri ca backlink-urile construite folosesc o strategie de outreach manuala si sunt sigure.

Cu toate acestea, asigurati-va ca nu cadeti prada metodelor de construire a linkurilor black hat, care sunt inca raspandite in industrie. In caz contrar, puteti ajunge sa sa fiti penalizat de Google, ceea ce va afecta negativ SEO-ul site-ului dvs..

Potentiale probleme si sanctiuni

Inainte de a va astepta ca motorul de cautare sa va clasifice mai bine, trebuie sa remediati problemele potentiale care va impiedica progresul SEO. Aceste probleme pot fi multiple, de la erori de gazduire pana la penalizari ale motoarelor de cautare.

Rezolvarea unor probleme precum redirectionarile 301 si erorile 404 poate duce la rezultate pozitive pentru site-ul dvs..

Alte probleme includ probleme de tip robots.txt, sitemaps, fisiere .htaccess, web.config si multe altele.

In timp ce rezolvarea acestor erori poate aduce rezultate pozitive pentru SEO-ul dvs., Google nu ia in considerare toate aceste modificari deodata. Este nevoie de timp, in functie de numarul de probleme si de modul in care acestea sunt rezolvate.

Strategia de continut

Dupa cum stiti, continutul este foarte important. Asadar, trebuie sa petreceti mult timp creand si publicand continut care sa aduca informatii utile vizitatorilor dvs.

Cu toate acestea, crearea si publicarea de continut nu este tot ceea ce trebuie sa faceti. Ar trebui sa aveti o strategie de continut bine orientata pentru a va gestiona eficient continutul. Uneori, este posibil sa trebuiasca, de asemenea, sa va reinnoiti in mod constant continutul existent pentru a avea performante mai bune.

In timp ce faceti acest lucru, ar trebui sa aveti in permanenta in vedere si orientarile si actualizarile algoritmului Google. In acest fel, puteti face modificarile necesare la strategia dvs. de continut cat mai devreme si va puteti imbunatati sansele de a fi mai bine clasat.

Strategii On-Page si Off-Page

Trebuie sa faceti lucruri atat in interiorul, cat si in afara site-ului dvs. pentru a va creste vizibilitatea in motoarele de cautare, pentru a atrage mai mult trafic si pentru a va spori ROI. Cu alte cuvinte, strategiile on-page si off-page sunt la fel de importante pentru SEO.

Optimizati-va meta tag-urile, antetul, textul de ancorare, titlurile, descrierile si tag-urile alt. Acestea sunt componentele esentiale ale SEO on-page.

In ceea ce priveste SEO off-page, concentrati-va pe castigarea de backlink-uri. Asigurati-va ca legaturile sunt construite numai de pe site-uri cu trafic organic autentic.

Adevarul este ca cea mai buna masuratoare pentru a evalua calitatea unui site este de a verifica daca Google isi trimite utilizatorii catre acesta. Acest lucru ar trebui sa va ajute sa obtineti performante mai bune atat off-page, cat si on-page.

Resurse

Uneori, un ajutor profesionist este tot ce aveti nevoie pentru a obtine avantajul pe care il asteptati cu nerabdare, iar SEO nu face exceptie.

Resursele pe care le valorificati pentru a va optimiza site-ul este un alt factor important care influenteaza timpul de care este nevoie pentru ca SEO sa functioneze.

Spre deosebire de ceilalti factori, puteti prelua controlul complet asupra resurselor dumneavoastra. Asigurati-va ca obtineti cea mai buna asistenta profesionala pentru a va optimiza site-ul pentru motoarele de cautare.

Luati legatura cu echipa din cand in cand pentru a intelege strategiile pe care le elaboreaza pentru a va clasifica mai bine site-ul si urmariti progresul.

Etapele SEO

Identificarea etapei de SEO in care se afla afacerea dvs. va va ajuta sa va dati seama unde trebuie sa va concentrati.

SEO poate fi impartit in 3 etape diferite.

  • Imbunatatiti
  • Construiti
  • Extindeti

Hai sa discutam putin despre fiecare in parte.

Imbunatatiti

Daca abia ati inceput sa faceti SEO pentru site-ul dvs. de afaceri, inseamna ca va aflati in aceasta faza. In aceasta etapa, va veti concentra pe imbunatatirea a ceea ce site-ul dvs. are deja.

Consolidarea site-ului dvs. existent este esentiala pentru a-l scala in directia corecta si pentru a obtine rezultate SEO substantiale in perioada urmatoare.

Sa spunem ca site-ul dvs. are 15 pagini. Trebuie sa va concentrati pe optimizarea acestor pagini pentru motoarele de cautare, folosind cuvintele cheie potrivite, continut de inalta calitate, legaturi interne si multe altele. Aceasta faza se concentreaza in principal pe valorificarea strategiilor SEO pe pagina.

Vorbind de SEO on-page, multe site-uri trec cu vederea SEO tehnic. Ca sa fiu sincer, SEO tehnic rationalizat este esential pentru a debloca potentialul maxim de clasificare al site-ului dvs. Asadar, asigurati-va ca nu omiteti optimizarea SEO tehnic.

Construiti

Optimizarea paginilor dvs. existente este buna, dar este doar un pas mic. Dupa ce ati imbunatatit paginile existente, trebuie sa creati mai multe pagini noi optimizate pentru SEO.

De ce?

Asa va extindeti site-ul  pentru a va spori vizibilitatea online.

Configurarea paginilor oficiale de social media, de exemplu, pentru a prezenta informatii corecte despre afacerea dvs. si despre produsele sau serviciile pe care le oferiti, face parte din aceasta faza.

Extindeti

In continuare, trebuie sa va pozitionati mai bine site-ul pentru a fi usor de descoperit de catre publicul tinta. Ca urmare, veti obtine mai multi vizitatori pe site-ul dvs. web, ceea ce va va creste rata de conversie. Despre asta este vorba in cea de-a treia si ultima etapa a SEO.

In aceasta faza, eforturile dvs. de SEO merg dincolo de pagina dvs. Principalul obiectiv aici este de a va pozitiona site-ul dvs. ca o autoritate in nisa dvs. si de a va imbunatati clasamentul in motoarele de cautare.

De exemplu, construirea de backlink-uri este o parte esentiala in aceasta etapa. Backlink-urile sunt, bineinteles, un factor de top al clasamentului Google. In acest fel, veti obtine mai multe site-uri care sa garanteze pentru credibilitatea dvs. si veti face ca Google sa va recompenseze site-ul cu pozitii mai bune pentru cautarile online relevante.

Cum sa stiti daca SEO functioneaza?

Stiti ca eforturile dvs. de SEO functioneaza efectiv atunci cand traficul si motoarele de cautare pentru cuvintele cheie vizate se imbunatatesc.

Din nou. Nu se intampla dintr-o data. Este nevoie de timp, iar acesta poate fi de la cateva saptamani pana la cateva luni.

SEO are nevoie de un efort constant si consecvent pentru a produce rezultate si, de aceea, trebuie sa aveti rabdare si sa investiti timp si resurse.

De cat timp este nevoie pentru ca SEO sa inceapa sa lucreze pentru brandul tau?

SEO este un spatiu in continua evolutie, iar nevoile SEO nu sunt niciodata aceleasi pentru doua site-uri diferite.

Acestea fiind spuse, se poate face doar o presupunere educata bazata pe diferite variabile, dar niciodata nu se pot da cifre exacte cu privire la cat timp este nevoie pentru ca SEO sa functioneze.

Dupa cum spune Google, "In majoritatea cazurilor, SEO are nevoie de patru luni pana la un an pentru a ajuta afacerea dvs. sa implementeze mai intai imbunatatiri si apoi sa vada potentialul beneficiu".

Practic, odata ce ati inceput cu SEO, nu va veti opri niciodata, deoarece atat rivalii dvs. de afaceri existenti, cat si noii jucatori din industrie vor incerca in mod constant sa va fure pozitia pe Google.

Preconizarea Perioadei de timp pentru rezultatele SEO

In cele din urma, sa raspundem la adevarata intrebare: "Cat dureaza SEO?".

Din ceea ce am vazut pana acum, intervalul de timp pentru SEO depinde de diversi factori. La urma urmei, nu exista doua site-uri care pornesc din acelasi loc, chiar daca apartin aceleiasi nise si se confrunta cu aceeasi concurenta.

In general, cu o strategie SEO corecta, intre 6 si 12 luni ar trebui sa fie de ajuns pentru a vedea ca eforturile tale functioneaza. Acest lucru catalizeaza ulterior cresterea afacerii dumneavoastra.

Iata o imagine mai ampla a modului in care arata traseul tau SEO si rezultatele pe care le poti obtine de pe urma acestuia.

Luna 1:

Prima luna va cuprinde cercetarea si descoperirea, un audit tehnic al site-ului, planificarea si strategia de cuvinte cheie.

Faza de cercetare si descoperire poate dura uneori o luna intreaga. Dar, daca aceasta este realizata mai repede, urmeaza un audit al site-ului si planificarea cuvintelor cheie.

Luna 2:

Odata ce auditul tehnic este realizat, puteti face modificari in functie de rezultatele auditului.

In timp ce modificarile au loc, inca faceti SEO, dar nu puteti vedea rezultatele. Acest lucru se datoreaza faptului ca impactul va incepe sa aiba loc odata ce revizuirea este finalizata.

Intre timp, puteti lucra la construirea de profiluri de linkuri si continut de inalta calitate pentru site-ul dvs.

Luna 3:

Incepeti sa puneti un accent major pe productia de continut, inclusiv bloguri, whitepaper-uri, intrebari frecvente si alt continut legat de afaceri.

Pana la sfarsitul celei de-a treia luni, veti incepe sa observati imbunatatiri in clasamentul site-ului dvs. in motoarele de cautare.

Acest lucru se datoreaza faptului ca revizia tehnica ar fi trebuit sa se incheie pana acum. Asociind acest scenariu cu productia de continut, veti incepe sa vedeti ca eforturile dvs. de SEO functioneaza.

Pe langa imbunatatirea pozitionarii pe motoarele de cautare, lead-urile dvs. pot incepe sa se traduca in vanzari, ceea ce reprezinta un avantaj suplimentar.

Luna 4:

Cu mai multa creatie de continut si optimizare tehnica a site-ului dvs., puteti construi un profil de link-uri robust.

In aceasta luna, va puteti astepta la o crestere a traficului pe site-ul, a generarii de lead-uri si a clasamentului in motoarele de cautare.

Desi imbunatatirile nu vor fi nici pe departe apropiate de progresele pe care ar trebui sa le faceti in 12 luni. Este cu siguranta suficient de semnificativ pentru a sti ca eforturile dvs. de SEO functioneaza.

De fapt, conform Google (in cele mai multe cazuri), SEO are nevoie de 4 luni pentru a implementa imbunatatiri si a vedea potentialele beneficii.

Asadar, suntem pe drumul cel bun incepand de acum.

Luna 5:

Este o miscare inteleapta sa incepeti sa includeti managementul social media in planul dvs. de SEO pana in aceasta luna sau chiar mai devreme.

Cu incorporarea social media, va puteti promova mai bine continutul si puteti stimula traficul direct catre site-ul dvs.

De asemenea, puteti initia activitati de PR si de informare pentru a atrage mai mult trafic si pentru a obtine lead-uri calificate.

Luna 6:

Ar trebui sa fiti martor la mai multi vizitatori care intra pe site-ul dvs.

De acum inainte, va puteti concentra pe producerea unui continut mai atractiv si pe promovarea acestuia pe toate platformele.

Puteti personaliza procesul in functie de nevoile unice ale afacerii dvs. Asigurati-va ca urmati un program consecvent.

Asteptari realiste pentru rezultatele SEO

Oamenii cred ca SEO este o magie de tip Harry Potter. Dar, avand in vedere scenariul, trebuie sa aveti asteptari realiste pentru rezultatele SEO.

Permiteti-mi sa le detaliez pentru dvs.

Rezultate pe termen scurt

Vorbind in termeni realisti, SEO nu ploua cu rezultate masive de nicaieri. Este treptat. Daca cineva va promite rezultatele SEO dorite in cateva zile, este spam. Practicile de palarie neagra sunt susceptibile de a fi in spatele scenei.

Daca Google afla ca va folositi de practici SEO black hat pentru a obtine rezultate, site-ul dvs. va fi penalizat. In functie de intensitatea penalizarii aplicate, este posibil ca site-ul dvs. sa primeasca pozitii scazute sau sa nu se claseze deloc pe Google. Suna ca un cosmar, nu-i asa?

Asadar, cum arata rezultatele SEO autentice?

Daca vedeti mici imbunatatiri, cum ar fi clasarea site-ului dvs. pentru unele dintre cuvintele cheie vizate, in cateva saptamani, este autentic. Este un semn ca site-ul dvs. se dezvolta in mod corect.

Rezultate pe termen lung

Deci, cum arata aceste rezultate pe termen lung?

Daca vedeti ca site-ul dvs. are un trafic organic crescut in cateva luni dupa ce ati investit in SEO, acesta este probabil un rezultat consolidat al unui efort autentic si consecvent.

Mentinerea si imbunatatirea clasamentelor

SEO nu este un proces care se desfasoara o singura data. Da, va va ajuta sa va imbunatatiti clasamentele, sa atrageti mai multi vizitatori si sa obtineti mai multe conversii.

Dar apoi, necesita o atentie si un efort constant pentru a va mentine sau imbunatati pozitia in SERPs. In caz contrar, concurentii dvs. va pot fura clasamentul si va pot impinge in jos. Acest lucru va va afecta vizibilitatea online.

Nu va ingrijorati. Nu necesita atat de mult efort pe cat ati depus initial. Tot ce trebuie sa faceti este sa va petreceti timpul in mod regulat pentru a va monitoriza clasamentul. Daca observati o scadere a clasamentului sau a traficului, asigurati-va ca va modificati strategiile SEO in consecinta pentru a va recastiga vizitatorii.

7 moduri de a obtine rezultate SEO mai rapid

Acum ca stiti cum arata rezultatele SEO, iata cum puteti accelera rezultatele pentru site-ul dvs.:

Remediati problemele tehnice

Nu subestimati niciodata problemele tehnice. Acestea va pot umbri eforturile SEO autentice si pot strica lucrurile pentru site-ul dvs., indepartand robotii motoarelor de cautare si utilizatorii, daca sunt lasate neobservate.

De aceea, trebuie sa efectuati un audit tehnic si sa remediati cat mai repede erorile. Acesta include verificarea continutului duplicat, a canonicalizarii, a datelor structurate, a sitemap-urilor XML,hreflang si multe altele.

Rezolva aceste probleme pentru a imbunatati structura site-ului tau in toate modurile posibile si vei incepe sa vezi rezultate pozitive in doar cateva saptamani. De asemenea, asigurati-va ca faceti verificarile in mod constant.

Creati continut care atrage link-uri

Creati continut informativ de inalta calitate, pe care altii din industria dvs. vor sa il linkuiasca.

Cand vine vorba de publicarea de continut nou pe site-ul dvs, asigurati-va ca respectati un program consecvent din doua motive.

  • Acest lucru semnaleaza Google ca adaugati continut nou pe site-ul dvs. in mod regulat.
  • Aceasta determina mai multi vizitatori sa revina frecvent pe site-ul dvs., ceea ce denota o experienta de utilizare excelenta.

Tintiti cuvintele cheie cu concurenta redusa (long tails)

Clasarea pentru cuvinte cheie cu concurenta ridicata poate dura ceva timp. Asadar, atunci cand doriti sa va pozitionati mai repede, este intelept sa va concentrati pe cuvinte cheie cu concurenta scazuta.

Cu toate acestea, nu are rost sa va pozitionati pentru cuvinte cheie pe care nu le cauta nimeni.

Efectuati o cercetare a cuvintelor cheie pentru a afla cuvintele cheie cu concurenta scazuta cu un volum de cautare decent (probabil cateva sute de cautari lunare) si vizati-le.

Acestea pot fi cuvinte cheie bazate pe locatie sau cuvinte cheie bazate pe produse/categorii cu intentie comerciala.

Imbunatatiti viteza de incarcare a paginii

Viteza de incarcare a paginilor este un lucru pe care il apreciaza atat Google, cat si utilizatorii site-ului dvs.

Acestea fiind spuse, trebuie sa va concentrati asupra vitezei de incarcare a paginii site-ului dvs. pentru a fi martor la rezultate SEO mai rapide.

Efectuati un test de viteza a paginii pe Google PageSpeed Insights pentru a vedea cat de repede se incarca site-ul dvs. pe dispozitivele desktop si mobile.

In cazul in care site-ul dvs. are o viteza de incarcare a paginii lenta, cautati eventualele probleme si remediati-le pentru a stimula viteza paginii.

Concentrati-va pe E.E.A.I.

E.E.A.I. inseamna Experienta, Expertiza, Autoritate si Incredere. Google are in vedere cu siguranta acesti factori atunci cand clasifica site-urile.

Concepeti-va strategiile SEO in asa fel incat sa va fie de folos pentru a va prezenta expertiza, autoritatea si credibilitatea in domeniu.

Elaborati-va continutul si construiti-va profilul de linkuri pe baza E.E.A.I. Aceasta este o alta modalitate de a obtine rezultate SEO intr-un ritm mai rapid.

Reactionati rapid

Fie ca va folositi de echipa de marketing interna sau externalizati SEO, daca va bazati pe un anumit tip de ajutor din partea expertilor din domeniu pentru SEO, faceti-va un scop sa reactionati la ideile si sugestiile echipei dvs. cat mai repede posibil.

Acest lucru va determina echipa dvs. fie sa implementeze o strategie SEO, fie sa faca modificari la aceasta in functie de raspunsurile dvs.

Reactiile mai rapide inseamna ca procesul este mereu in desfasurare, ceea ce este primordial pentru a face SEO si a determina un rezultat mai rapid.

Incepeti devreme

SEO este un spatiu extrem de competitiv si nu vedeti rezultatele instantaneu.

Acestea fiind spuse, daca preferati sa obtineti rezultate SEO intr-un ritm mai rapid, trebuie sa incepeti cu el cat mai devreme posibil.

In timp ce de multe ori dureaza intre 3 si 6 luni pentru ca SEO sa functioneze, trebuie sa va pregatiti cat mai devreme pentru a va invinge concurentii si a va mentine pozitia pe termen lung.

Nu renuntati niciodata

Nu uitati, SEO nu este nimic mai putin decat un maraton. Uneori, este posibil sa nu vedeti rezultate si sa doriti sa renuntati. Nu faceti asta niciodata.

Cu cat industria dvs. este mai competitiva, cu atat mai mult timp este nevoie pentru a va atinge etapele SEO.

Cu toate acestea, merita intotdeauna. Nu uitati niciodata asta.

Concluzie finala

SEO nu este la fel pentru doua site-uri diferite, in special pentru ca nevoile fiecarui site sunt unice. Identificarea a ceea ce are nevoie site-ul dvs. pentru a se pozitiona mai sus in cautare este cheia pentru a afla cat timp dureaza SEO pentru dvs. Chiar si atunci, intervalul de timp va fi o estimare si nu un numar exact.

Google lanseaza frecvent actualizari ale algoritmilor si asta face aproape imposibil sa se raspunda la intrebarea frecventa- cat timp dureaza SEO?

Urmand indeaproape pasii mentionati mai sus, veti putea sa va atingeti etapele SEO mai repede decat o veti face fara un plan prestabilit.

Sursa foto:Freepik.com

Sursa articol:https://www.stanventures.com/blog/how-long-does-seo-take/

Alte articole

Ce trebuie să conțină pagina “despre noi”?

Pagina "despre noi" trebuie să fie ca o pagină de wikipedia, este ca o carte de vizită, unde omul intră să vadă istoricul, echipa, certificări, etc: Introducere: O descriere clară și concisă a companiei, cine sunteți și ce faceți. Acesta este locul unde vă prezentați misiunea și valorile. Istoric: Povestea companiei, cum și când a fost fondată, evoluția și realizările importante de-a lungul timpului. Misiune și valori: Ce v-a motivat să […]

Read More
Ce sunt părțile de meta și de ce sunt importante pentru SEO?

În lumea SEO (Search Engine Optimization), elementele meta joacă un rol crucial în îmbunătățirea vizibilității și performanței unui site web în motoarele de căutare. Acestea sunt fragmente de cod HTML care furnizează informații despre conținutul unei pagini web către motoarele de căutare și utilizatori. Acest articol explorează diferitele tipuri de elemente meta și de ce […]

Read More
E-commerce SEO: Cele mai bune practici pentru paginile out-of-stock

Gestionarea stocurilor pentru o afacere mare de comerț electronic poate fi destul de dificilă și, prin urmare, de multe ori întâlnim pagini de produse care nu mai sunt în stoc în timp ce navigăm pe site-ul unui comerciant cu amănuntul online. Când vine vorba de SEO, gestionarea paginilor de produse epuizate și aderarea la cele […]

Read More
1 2 3 7
© 2020 SEO Pack . Toate drepturile rezervate.