Ce sunt advertorialele?

advertoriale

Advertorialele sunt articole utile care sunt publicare pe siteuri cu notorietate mai mare decat cea a noastra si care ne ajuta pe noi sa crestem in google sau aducem un plus brandului pe care il promovam.

Ce tipuri de advertoriale sunt?

Sunt 2 tipuri de adadvertoriale:

Advertoriale SEO – Aceste tipuri de advertoriale nu au sens publicitar si ne ajuta sa ne ridicam site-ul in rezultatele google. Ca sa publicam un astfel de articol, trebuie sa scriem un articol pe subiectul nostru, spre ex, daca avem un site de imbracaminte pentru barbati, putem face un articol legat de acest lucru, ex: “Cum se alege imbracamintea casual pentru barbati” in care dezvoltam acest subiect in mai multe paragrafe, iar din acest articol sa avem un link spre site-ul nostru. De aici, google o sa inteleaga faptul ca acel site ne recomanda pe noi, iar cu cat strangem mai multe astfel de linkuri cu atat avem sanse mai mari de a ne ridica in rezultatele google. Acest tip de articole, de obicei, nu aduc trafic, deci este bine sa pleci la drum cu aceasta premisa si traficul care vine din aceasta sa fie privit ca pe un bonus, pentru ca scopul principal este sa ne ridicam in google, nu sa primim trafic de acolo.

Advertoriale tip Branding: Aceste advertoriale au o tenta de reclama directa pentru anumit brand, iar intentia acestuia este de a aduce mai mult trafic si vizibilitate acelui brand. Ex.: Daca avem un brand de mancare pentru animale, intentia articolului nu v-a mai fi de articol util, ci aceasta se indreapta catre o reclama directa pentru brandul respecctiv, unde scriem avantajele acestuia si de ce este bine sa fie folosit/cumparat. Din astfel de articole avem sanse mai mari sa primim trafic, pentru ca au vizibilitate mai mare si sanse mult mai bune sa primeasca si click, mai ales daca brandul despre care se vorbeste este un brand cat de cat cunoscut.

Pe ce siteuri este bine sa publici advertorialele?

Pentru a putea gestiona mai usor acest lucru, este bine ca fiecare site/proiect, sa isi aloce un buget lunar pentru publicarea advertorialelor si in acest buget sa aleaga 1-2-3 site-uri mari din nisa site-ului pe care vrea sa il promoveze, alte 2-3-4 site-uri tot mari dar din nisa de stiri, acestea fiind un pic mai generale dau cu putere mai mare de promovare si 2-3-4 site-uri mai mici care ajuta foarte mult la partea de diversificare, iar in acest pachet avem relevanta, importanta si divesificare, pachetul perfect pentru promovarea SEO a unui brand/proiect.

Cum se masoara valoarea unui site pe care urmeaza sa publici un advertorial?

Sunt mai multi metrici dupa care ne putem lua, insa cel mai simplu este sa ne ghidam dupa DA (Domain authority) si PA (Page Authority) pe care le putetiidentifica usor pe Moz.com, verificand si-teul pe care urmeaza sa se publice articolul. Tot acolo o sa va arate si Spam Score, lucru care va ajuta sa va dati seama de calitatea efectiva a acelui site, in comparatie cu DA si Pa, care ne arata puterea acestuia.

Cu ce va putem ajuta noi?

Seopack.ro va pune la dispozitie o platforma dedicata advertorialelor unde va puteti alege atat articole SEO cat si articole de tip branding. Puteti folosi filtrele pentru a alege tipurile de articole pe ccare doriti sa publicati si puteti chiar sa comandati si redactarea articolului care urmeaza sa fie publicat.

Pe langa asta, va putem oferi suport in folosirea platformei, alegerea bugetului lunar potrivit in functie de site-ul promovat cat si planificarea acestora luna de luna intr-un fisier google drive bine structurat care poate fi accesat oricand de catre client.

Va invitam la noi in platforma pentru a cumpara articole platite incepanad cu preturi de la 10 euro/articolul.

inregistrare

© 2020 SEO Pack . Toate drepturile rezervate.