Analiză poziționare Safemag.ro

safemag

Cu aprobarea clientului, bineînțeles, am vrut să scot în evidență creșterea proiectului care se regăsește în graficul atașat și să explic cum a avut loc această evoluție.

În primul rând, este vorba de o perioadă de 2 ani în care site-ul a avut o creștere naturală din toate punctele de vedere. Un site nu poate crește la nesfârșit, existând fluctuații care sunt absolut normale, mai ales atunci când vorbim despre un proiect mare, cu numeroase cuvinte cheie prezente în Google.

În al doilea rând, menținerea bugetului pentru redactarea de texte, precum și pentru advertoriale, a fost constantă. Clientul a înțeles importanța continuității și perseverenței pentru o creștere sustenabilă.

Colaborarea a decurs în termeni normali, cu răspunsuri prompte la e-mailuri și discuții periodice despre progres și direcția viitoare a proiectului. De asemenea, s-a oferit lunar un raport detaliat privind poziționarea în Google, însoțit de o interpretare clară a datelor.

Poziționarea actuală pentru cele mai importante cuvinte cheie:

Seifuri – Pagina 1, locul 2 (eMag pe locul 1)

Seif – Pagina 1, locul 3

Cutie de valori – Locul 2 Google Images

Seif arme – Pagina 1, locul 2 (eMag pe locul 1)

Seif antifoc – Pagina 1, locul 2 (eMag pe locul 1)

Dulap arme – Pagina 1, locul 2 (eMag pe locul 1)

Casă de bani – Pagina 1, locul 2 (eMag pe locul 1)

Și mulți alți termeni de căutare în care pozițiile fluctuează de la o lună la alta. De multe ori, reușim chiar să depășim marele brand eMag. Mai avem însă de muncit până să ne menținem stabil pe locul 1.

După atingerea acestei poziții, este esențială menținerea, iar proiectul nu trebuie abandonat – o greșeală frecventă pe care o fac mulți oameni care aleg să investească în astfel de servicii.

Am scris acest text deoarece mulți clienți mă întreabă: „În cât timp voi avea rezultate?” Răspunsul variază de la un proiect la altul, pentru că diferențele între nișe sunt extrem de mari.

Alte articole

Partile de meta si campul de SEO din detalile produselor din Gomag

In urma interactiunii cu multi din clientii Gomag, am primit de multe ori intrebarea “dar acolo la campul de SEO, trebuie sa compltez ceva?”, iar raspunsul scurt, este ca DA, si voi datalia acest lucru prin doua puncte detaliate: Le faci manual pentru fiecare produs in parte. Acest lucru tine foarte mult de nivelul de […]

Read More
AI și conținutul pentru blog: Cum să-l folosești eficient

Știu că este un subiect sensibil și că mulți spun că AI-ul nu este potrivit pentru crearea de conținut, dar hai să-l descoperim puțin și să vedem cum ne putem folosi de acesta în postările noastre de blog. Despre blog am mai discutat în trecut și știm cât de important este pentru un site de […]

Read More
Casa parasita din SEO

Nu este vorba de o casa, in mod deosebit, este vorba de site-ul tau, care, daca nu este complet din toate punctele de vedere, va arata precum o casa parasita si google nu il va ranka. De ce ai nevoie, mai exact? Seo on-page. Da, este esential si fara el nu se poate, pentru ca […]

Read More
1 2 3 8
© 2020 SEO Pack . Toate drepturile rezervate.