
Cu aprobarea clientului, bineînțeles, am vrut să scot în evidență creșterea proiectului care se regăsește în graficul atașat și să explic cum a avut loc această evoluție.
În primul rând, este vorba de o perioadă de 2 ani în care site-ul a avut o creștere naturală din toate punctele de vedere. Un site nu poate crește la nesfârșit, existând fluctuații care sunt absolut normale, mai ales atunci când vorbim despre un proiect mare, cu numeroase cuvinte cheie prezente în Google.
În al doilea rând, menținerea bugetului pentru redactarea de texte, precum și pentru advertoriale, a fost constantă. Clientul a înțeles importanța continuității și perseverenței pentru o creștere sustenabilă.
Colaborarea a decurs în termeni normali, cu răspunsuri prompte la e-mailuri și discuții periodice despre progres și direcția viitoare a proiectului. De asemenea, s-a oferit lunar un raport detaliat privind poziționarea în Google, însoțit de o interpretare clară a datelor.
Poziționarea actuală pentru cele mai importante cuvinte cheie:
Seifuri – Pagina 1, locul 2 (eMag pe locul 1)
Seif – Pagina 1, locul 3
Cutie de valori – Locul 2 Google Images
Seif arme – Pagina 1, locul 2 (eMag pe locul 1)
Seif antifoc – Pagina 1, locul 2 (eMag pe locul 1)
Dulap arme – Pagina 1, locul 2 (eMag pe locul 1)
Casă de bani – Pagina 1, locul 2 (eMag pe locul 1)
Și mulți alți termeni de căutare în care pozițiile fluctuează de la o lună la alta. De multe ori, reușim chiar să depășim marele brand eMag. Mai avem însă de muncit până să ne menținem stabil pe locul 1.
După atingerea acestei poziții, este esențială menținerea, iar proiectul nu trebuie abandonat – o greșeală frecventă pe care o fac mulți oameni care aleg să investească în astfel de servicii.
Am scris acest text deoarece mulți clienți mă întreabă: „În cât timp voi avea rezultate?” Răspunsul variază de la un proiect la altul, pentru că diferențele între nișe sunt extrem de mari.