AI și conținutul pentru blog: Cum să-l folosești eficient

Știu că este un subiect sensibil și că mulți spun că AI-ul nu este potrivit pentru crearea de conținut, dar hai să-l descoperim puțin și să vedem cum ne putem folosi de acesta în postările noastre de blog. Despre blog am mai discutat în trecut și știm cât de important este pentru un site de e-commerce, mai ales dacă avem o frecvență constantă în postarea articolelor.

Iată cum te poți folosi de ChatGPT sau Gemini de la Google:

Pentru a începe o postare de blog, ai nevoie de un subiect, iar pentru a găsi un subiect, ai nevoie de un produs de la care să pornești. Să presupunem că avem un site de suplimente pentru sală/culturiști, iar produsul ales este un complex de proteine. Ca să ajungem la o parte dintre clienții care caută așa ceva, avem nevoie să dezvoltăm un subiect despre un ingredient care se regăsește în acel complex de proteine și să creăm un articol despre acesta.

Îi spunem lui ChatGPT să ne ofere un titlu potrivit pentru acest subiect, apoi îi cerem câteva subtitluri care să se potrivească cu titlul ales. După aceea, îi cerem, pe rând, să dezvolte fiecare subtitlu, pentru ca informația să fie cât mai completă. Dacă îi cerem din prima să dezvolte toate subtitlurile, le va scrie într-o variantă foarte scurtă, fără prea multe detalii.

Pasul următor: verificarea și optimizarea conținutului

După ce avem tot conținutul pregătit, urmează partea mai complicată:

  • Articolul trebuie să conțină informații reale, deoarece, de obicei, când AI-ul nu știe să îți ofere un răspuns corect, are tendința să inventeze informații, ceea ce nu este tocmai ok pentru postarea noastră de blog.
  • Lipsa diacriticelor este o problemă comună, deci trebuie să punem diacritice în tot conținutul, pentru a avea un text corect scris în limba română.
  • Corectitudinea gramaticală trebuie verificată atent: AI-ul are tendința să creeze propoziții la singular în loc de plural și invers. De asemenea, poate încurca persoanele de adresare, astfel încât un articol poate începe cu „dvs.” și să se termine cu „tu”, ceea ce nu este profesional.

Adăugarea elementelor vizuale

După aceste verificări, articolul este pregătit de publicare. Pe lângă imaginea principală, este indicat să adăugăm poze relevante la fiecare 1-2 paragrafe, în funcție de dimensiunea acestora.

Ca exemplu concret, la un articol de 1000 de cuvinte, două imagini sunt suficiente. Aceste imagini trebuie să fie relevante pentru subiect și să completeze informațiile din articol.

Publicarea și distribuirea conținutului

După ce ai parcurs toate aceste etape, articolul poate fi publicat și distribuit pe toate canalele de socializare. O promovare corectă îți poate aduce mai mulți cititori și clienți interesați de produsul despre care ai scris.

Alte articole

Partile de meta si campul de SEO din detalile produselor din Gomag

In urma interactiunii cu multi din clientii Gomag, am primit de multe ori intrebarea “dar acolo la campul de SEO, trebuie sa compltez ceva?”, iar raspunsul scurt, este ca DA, si voi datalia acest lucru prin doua puncte detaliate: Le faci manual pentru fiecare produs in parte. Acest lucru tine foarte mult de nivelul de […]

Read More
Casa parasita din SEO

Nu este vorba de o casa, in mod deosebit, este vorba de site-ul tau, care, daca nu este complet din toate punctele de vedere, va arata precum o casa parasita si google nu il va ranka. De ce ai nevoie, mai exact? Seo on-page. Da, este esential si fara el nu se poate, pentru ca […]

Read More
Ce trebuie să conțină pagina “despre noi”?

Pagina "despre noi" trebuie să fie ca o pagină de wikipedia, este ca o carte de vizită, unde omul intră să vadă istoricul, echipa, certificări, etc: Introducere: O descriere clară și concisă a companiei, cine sunteți și ce faceți. Acesta este locul unde vă prezentați misiunea și valorile. Istoric: Povestea companiei, cum și când a fost fondată, evoluția și realizările importante de-a lungul timpului. Misiune și valori: Ce v-a motivat să […]

Read More
1 2 3 8
© 2020 SEO Pack . Toate drepturile rezervate.