Ce trebuie să conțină pagina “despre noi”?

Pagina "despre noi" trebuie să fie ca o pagină de wikipedia, este ca o carte de vizită, unde omul intră să vadă istoricul, echipa, certificări, etc:

  • Introducere: O descriere clară și concisă a companiei, cine sunteți și ce faceți. Acesta este locul unde vă prezentați misiunea și valorile.
  • Istoric: Povestea companiei, cum și când a fost fondată, evoluția și realizările importante de-a lungul timpului.
  • Misiune și valori: Ce v-a motivat să începeți afacerea și ce valori stau la baza activității voastre. Aici evidențiați impactul asupra clienților sau comunității.
  • Echipa: Prezentați echipa voastră, care sunt persoanele cheie și cum contribuie la succesul companiei. Fotografiile și o scurtă descriere a fiecărui membru aduc un plus de autenticitate.
  • Produse sau servicii: O scurtă descriere a produselor sau serviciilor oferite, subliniind punctele forte sau ce vă diferențiază de concurență.
  • Recunoaștere și certificări: Orice premii, certificări sau distincții pe care le-ați primit, care să ateste calitatea și profesionalismul vostru.
  • Apariții media: Unde s-a scris despre noi? Poate pe o publicație mare care ne recomandă într-un fel sau altul? Să arătăm oamenilor cine și ce a spus despre noi.
  • Testimoniale: Comentarii sau feedback de la clienți satisfăcuți, care pot adăuga credibilitate.
  • Contact: Informații despre cum pot vizitatorii să vă contacteze sau să afle mai multe despre voi, cu un link către pagina de contact.
  • Elemente vizuale: Fotografii profesionale, videoclipuri, infografice sau alte elemente vizuale care reflectă cultura și identitatea companiei.

Nu neglijați pagina “despre noi”, poate fi piesa care lipsește din puzzle-ul siteului și care îl face pe acesta mai complet și mult mai profesional în ochii acelor vizitatori care vor să citească despre noi si activitatea noastră.

Alte articole

Ce sunt părțile de meta și de ce sunt importante pentru SEO?

În lumea SEO (Search Engine Optimization), elementele meta joacă un rol crucial în îmbunătățirea vizibilității și performanței unui site web în motoarele de căutare. Acestea sunt fragmente de cod HTML care furnizează informații despre conținutul unei pagini web către motoarele de căutare și utilizatori. Acest articol explorează diferitele tipuri de elemente meta și de ce […]

Read More
Dupa cat timp se vad rezultate in urma strategiei SEO

Cu aceasta intrebare incep majoritatea clientilor nostri atunci cand vor sa inceapa o campanie SEO. Ei bine, raspunsul scurt este ca poate dura intre 4 si 12 luni pentru a vedea imbunatatiri notabile. Dar raspunsul real este putin mai nuantat si depinde de o varietate de factori care se leaga de strategia dvs. generala de […]

Read More
E-commerce SEO: Cele mai bune practici pentru paginile out-of-stock

Gestionarea stocurilor pentru o afacere mare de comerț electronic poate fi destul de dificilă și, prin urmare, de multe ori întâlnim pagini de produse care nu mai sunt în stoc în timp ce navigăm pe site-ul unui comerciant cu amănuntul online. Când vine vorba de SEO, gestionarea paginilor de produse epuizate și aderarea la cele […]

Read More
1 2 3 7
© 2020 SEO Pack . Toate drepturile rezervate.